logo

Viata este atat de monotona cateodata , deoarece ritmul sedentar, datorat lipsei de miscare frecventa , a comprimarii timpului si aglomeratiei , a stresului cotidian si cel generat de diverse motive dependente sau independente de noi , ne face sa uitam sa mai avem grija de corpul nostru si in special de sanatatea noastra. Reducerea timpului in care stam jos este, de asemenea, extrem de important pentru mentinerea starii de sanatate . Chiar daca in general facem destula miscare in mod constant, statul pe scaun , care este specific unor anumite categorii de ocupatii , poate provoca dezechilibre metabolice si creste riscul de aparitie al bolilor.

"Mens sana in corpore sano" este o expresie latina veche tradusa ca " o minte sanatoasa intr-un corp sanatos". Fraza este utilizata pe scara larga in toata lumea in contexte sportive si educationale pentru a exprima teoria conform careia exercitiul fizic este o parte importanta sau esenta a bunastarii fizice si psihologice a omului .

Conditia fizica este starea de sanatate si bunastarea si, mai specific, conditia fizica este , in general, realizata printr-o nutritie adecvata , exercitiu fizic moderat si viguros dar si odihna suficienta . Inainte de revolutia industriala, fitness-ul a fost definit ca aptitudinea de a desfasura activitatile zilei fara oboseala excesiva. Cu toate acestea, prin automatizarea si schimbarile in stilul de viata, aptitudinea fizica este acum considerata o masura a capacitatii organismului de a functiona eficient inclusiv in activitatile de munca si de agrement.

Noi toti , indiferent de natura serviciului nostru , facem, in cursul unei zile, mai multa sau mai putina miscare fizica . Nu intotdeauna reusim sa facem suficient de multa miscare pentru ca aceasta sa ne ajute efectiv in pastrarea sanatatii si mentinerea unui stil de viata sanatos . De exemplu, este de admirat intentia de a cobora pe scari doua sau mai multe etaje la plecarea de la serviciu catre casa , dar pentru a beneficia de avantajele mersului pe scari ar trebui sa renuntam la lift de mai multe ori pe zi si mai ales la urcare cand este necesar un volum mai consistent de efeort . Insa nici aceasta miscare fizica moderata nu este suficienta pentru a inlocui un program de gimnastica zilnica atat de necesar pentru pastrarea sanatatii si a unui echilibru armonios intre minte si corp .

Mergem stresati catre locul de munca, unde trebuie sa ne concentram sa ne atingem targetul sau obiectivele cerute , unde nu avem timp sa ne ridicam din fata calculatorului pana la terminarea programului , sau din fata casei de marcat, sau orice alta meserie pe care o practicam . Daca serviciul este de asa natura incat nu ne putem misca, in momentul in care plecam acasa trebuie sa facem mancare, sa ne ajutam copiii cu educatia, sa mergem la cumparaturi si ne trezim seara ca nu am facut mai nimic care sa sustina nevoia de miscare a corpului . Atunci este recomandata o plimbare cu bicicleta in parc ,dar nu si noaptea cand sunt alte imprejurari, care pentru unii sunt mai greu de suportat . Si atunci care este solutia ideala ? Ne ducem la raionul de benzi de alergat, sa ne cumparam una ? Dar vom apela din nou la laptop sau telefon . Vreau sa ma informez despre banda de alergat on line , sa aflu cat mai multe si in acest fel din nou renuntam la miscare . Nu am timp sa merg la magazin , mereu sunt pe fuga . Magazinele on line sunt solutia ideala in aceste timpuri unde parca timpul este comprimat si nu ne mai ajunge, dar pana intram in posesia produsului si ne incepem antrenamentul acasa.

Sedentarismul si stresul sunt doi factori de risc major pentru sanatate , de care din ce in ce mai multe persoane sufera in prezent . Pentru a preveni aparitia anumitor probleme de sanatate si pentru a avea o viata cat mai sanatoasa pe termen lung, este necesar sa facem sport cel putin o data la 2 zile, cate minimum 40 de minute. Cu cat introducem mai mult sport in rutina noastra de zi cu zi, cu atat vom avea o stare psihica si fizica mai buna si vom fi in forma atat la munca cat si in viata de cuplu .

De ce ar trebui sa facem mai multa miscare fizica ?

Efectul miscarii fizice asupra starii de sanatate depinde foarte mult de intensitatea , durata si frecventa cu care este facuta . O parte importanta a beneficiilor efortului fizic se obtin cand depasim o anumita durata (10 minute) de efort fizic constant, efectele fiind optime cand ajungem la o durata de minim 30 de minute pe zi. Pentru a ne mentine in forma este ideal sa facem miscare cel putin de patru- cinci ori pe saptamana, introducand miscarea in programul zilnic intr-un mod asemanator spalatului pe dinti sau al dusului .

Foarte putini dintre noi stiu ca apeland la benzi de alergat, putem inlocui lipsa de miscare in orice conditii, deoarece acestea nu ocupa mult loc si practic pot fi montate in orice spatiu , chiar si acasa . Astfel putem face miscare atunci cand avem jumatate de ora libera , fara a fi nevoiti sa mergem pina la sala de sport care se afla in celalalt capat al orasului si fara a fi incurcati de un anumit orar . Imediat ce prindem o jumatate de ora libera putem trece pe banda de alergat si in acest mod putem face miscarea atat de necesara in functie de disponibilitatea noastra . Daca doresti sa achizitionezi un aparat de fitness care sa iti ofere un antrenament complet de tip cardio si exercitii pentru modelarea muschilor picioarelor si ai feselor, banda de alergat este alegerea potrivita.

Exista mai multe avantaje cat se poate de importante pe care le aduce activitatea fizica zilnica, acasa sau la locul de munca. O activitate fizica moderata, indrumata si executata corect, practicata zilnic, poate imbunatati sanatatea si calitatea vietii dumneavoastra atat din punct de vedere fizic dar si psihic . Ca o consecinta a activitatii fizice regulate, in organismul uman au loc modificari morfologice si functionale, care pot preveni sau intarzia aparitia anumitor boli si creste capacitatea de efort fizic. In prezent, exista elemente suficiente care atesta faptul ca cei care duc o viata activa din punct de vedere fizic pot obtine o serie de efecte benefice pentru sanatate si viata de cuplu/familie cu perspectiva unor copii sanatosi, carora sa le ofere la randul lor aceeasi crestere, incepand chiar din primii ani de viata prin oferirea unui mediu relaxant si plimbari placute generate in prima faza de achizitia produselor Camarelo.

Toate sistemele organismului nostru pot beneficia de avantajele miscarii fizice si o sa va enumar doar cateva dintre beneficiile majore :

Sistemul nervos :

imbunatateste capacitatea de concentrare, echilibrul, creativitatea si performanta intelectuala

reduce stresul, anxietatea si frustrarea

Sistemul osos :

intareste oasele si imbunatateste puterea musculara si rezistenta

articulatiile devin mai flexibile pentru a permite o miscare mai usoara

reduce durerile de spate prin imbunatatirea mobilitatii si o postura corecta

reduce riscul de osteoporoza si fracturi

Sistemul circulator :

reduce riscul de imbolnavire a inimii si de accident vascular cerebral

imbunatateste circulatia sangelui

ajuta la scaderea colesterolului "rau" (LDL) si cresterea colesterolului "bun" (HDL)

ajuta la reducerea tensiunii arteriale crescute si previne aparitia hipertensiunii arteriale

Sistemul digestiv :

ajuta la controlul apetitului

imbunatateste digestia si eliminarea elementelor nocive

Sistemul respirator :

reduce rata declinului functiei pulmonare

imbunatateste capacitatea organismului de a folosi oxigenul

Alte beneficii :

dezvoltarea fizica armonioasa in perioada de crestere

reduce probabilitatea de aparitie a diabetului si a unor tipuri de cancer

ajuta la mentinerea unei greutati corporale sanatoase

imbunatateste imaginea de sine si sentimentul de incredere

imbunatateste sistemul imunitar

ajuta la odihna organismului prin imbunatatirea calitatii somnului

Pentru toata oferta noastra va invitam sa dati click: benzi de alergare.

Distribuiti