Conform legilor in vigoare, orice autoritate publica care intentioneaza sa demareze o achizitie publica a anumitor bunuri sau servicii prin mijloace electronice, este obligata sa o faca prin intermediul platformei SEAP (SICAP e-licitatie). SEAP este o platforma electronica operata de catre Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei (AADR), aceasta platforma asigura transparenta procesului si procedurilor de achizitii publice. Site-ul oficial al Sistemului Electronic de Achizitii Publice SEAP este https://e-licitatie.ro/pub

Fiecare produs comercializat de catre Liz Business SRL prin magazinul online Alinut.ro este disponibil pentru achizitie publica si prin platforma SEAP:

  • Aparate de fitness de la diferite brand-uri consacrate sportului din salile profesionale;
  • Sisteme IT de la toate brand-urile consacrate acestui segment,
  • Laptopuri reconditionate si noi,
  • Calculatoare reconditionate si noi,
  • Imprimante reconditionate si noi,
  • Monitoare reconditionate si noi.

 

Pentru a demara procesul de achizitie, va rugam sa urmariti pasii urmatori:

  • In primul rand, plasati o comanda normala pe site-ul nostru, parcurgand toate etapele de achizitie, iar in comentariu sa precizati ca doriti procurarea produselor prin platforma SEAP. Acest pas este necesar ca sa aveti produsele rezervate, respectiv pentru ca noi sa stim modelul, configuratia si cantitatile exacte pe care doriti sa le achizitionati.
  • Dupa primirea comenzii pe site, va vom contacta telefonic pentru confirmarea in detaliu a configuratiei si cantitatii produselor comandate. Dupa verificarea si confirmarea telefonica, vom pune la dispozitie produsele si pe platforma SEAP, daca nu au fost incarcate pana in momentul de fata. Momentan nu exista o modalitate automatizata prin care multitudinea de produse comercializate de noi - printre care foarte multe sunt in functie de stocuri sau personalizate - sa fie incarcate pe platforma SEAP.
  • Indata ce produsele devin disponibile pe SEAP, veti fi anuntati si veti putea incepe procedura de achizitie publica electronica.
  • Dupa initierea achizitiei si deliberarea ofertei, va vom emite o factura fiscala cu cont de trezorerie care va insoti marfa, iar aceasta din urma va fi livrata la adresa specificata pe comanda.